wydawnictwo-triglav

Wybierz swój język

Wstęp:

Właścicielem Sklepu Internetowego wydawnictwo.triglav.com.pl jest firma:

Trzygłów- Pokazy historyczne,
Igor D. Górewicz
ul. Moczyńskiego 5/1
70-492 Szczecin,
woj. Zachodniopomorskie,

tel. 0 606 955 299
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Konto bankowe: (Inteligo) 50 1020 5558 1111 1686 7640 0083

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

NIP: 852-101-62-61;
Regon: 812550798

zarejestrowana w Urzędzie Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym BOI-6412/P/036071/08

Akceptacja regulaminu:

Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym wydawnictwo.triglav.com.pl przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją przez niego regulaminu w całości.

Składanie zamówień:

  1. Zamówienia można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia przerw technicznych w korzystaniu ze Sklepu.
  2. Warunkiem dokonania zamówienia wybranego towaru jest wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia.
  3. Po złożeniu zamówienia, wysyłamy potwierdzenie otrzymania zamówienia. Brak potwierdzenia oznacza, iż zamówienie do nas nie dotarło.
  4. Klient ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu, bądź całkowicie je anulować o ile nie zostało jeszcze wysłane. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzję o anulowaniu zamówienia można przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Realizacja zamówienia:

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym wpłynęły środki na konto bankowe lub została wybrana forma płatności za zaliczeniem pocztowym (pobraniem).
  2. Zakup towaru może być potwierdzany fakturą VAT wysłaną z towarem (na życzenie klienta).
  3. Maksymalny czas realizacji zamówienia (do momentu wysłania przesyłki do Klienta) wynosi 7 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki realizowany przez Pocztę Polską.

Ceny sprzedaży i formy płatności:

  1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie wyrażone są w złotych polskich (zł) i zawierają właściwą stawkę VAT.
  2. Płatności można realizować:
    - przelewem na konto
    - za zaliczeniem pocztowym (pobraniem)
  3. Przy wpłacie na konto w tytule przelewu prosimy koniecznie podać numer zamówienia - to jednoznacznie pozwala zidentyfikować wpłacającego.

Koszty przesyłki:

  1. Koszty przesyłki ponosi zamawiający.

Reklamacje:

  1. Wszystkie produkty objęte są gwarancją satysfakcji. Jeśli po otrzymaniu przesyłki Klient stwierdzi, że towar posiada wady techniczne, jest niekompletny lub niezgodny z zamówieniem, może zgłosić reklamację na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Z dopiskiem REKLAMACJA w tytule.
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: nazwę użytkownika, imię i nazwisko Klienta zgłaszającego reklamację, numer konta bankowego, oraz opis przedmiotu reklamacji.

    UWAGA: Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!

  3. Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco, maksymalnie do 14 dni.
  4. Odpowiedzi na reklamacje będą przesyłane pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
  5. Po rozpatrzeniu reklamacji i uzyskaniu odpowiedzi (jeśli Reklamacja była zasadna) produkty należy wysłać paczką lub listem poleconym, w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie, na koszt odbiorcy na adres naszego Sklepu.
  6. Uszkodzone towary zostaną niezwłocznie wymienione na pełnowartościowe, a jeśli nie będzie to możliwe zostaną zwrócone pieniądze na konto bankowe wskazane przez Klienta.

Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot i wymiana):

  1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) zawierając „umowę na odległość” - Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu.
  2. Aby wymienić produkt, Klient powinien odstapić od umowy w odniesieniu do danego produktu zgodnie z regulaminem, a nastepnie złożyć zamówienie na kolejny produkt.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez sprzedawcę - sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób.
  4. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną. Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy w takiej samej formie w jakiej otrzymał oświadczenie.
  5. Po przesłaniu oświadczenia Klient jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do korespondencji podany w danych sprzedawcy - chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. o dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.
  6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
  7. Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci płatności dokonane przez Klienta, w tym koszty dostarczenia rzeczy od sprzedawcy do Klienta.
  8. Sprzedawca może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  10. W przypadku gdy płatność byłą dokonana kartą płatniczą sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
  11. Bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sprzedawcy ponosi Klient.
  12. Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

Przesyłka:

  1. Produkt należy przesłać paczką lub listem poleconym w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie na adres naszego Sklepu. Zarówno przy zwrotach, jak i wymianie koszty ponownej przesyłki ponosi zamawiający.

Dane osobowe:

  1. Klient ma prawo do kontroli przetwarzania danych osobowych, które jego dotyczą, w tym prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania danych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
  2. Dane osobowe Klientów www.wydawnictwo.triglav.com.pl są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

Prawa autorskie:

  1. Prawa autorskie: opisy i zdjęcia publikowane na stronach wydawnictwo.triglav.com.pl nie mogą być kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechniane w całości lub w części bez naszej zgody. Jest to zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.