Wstęp:
Właścicielem Sklepu Internetowego wydawnictwo.triglav.com.pl jest firma:
Trzygłów- Pokazy historyczne,
Igor D. Górewicz
ul. Moczyńskiego 5/1
70-492 Szczecin,
woj. Zachodniopomorskie,
tel. 0 606 955 299
e-mail:
Konto bankowe: (Inteligo) 50 1020 5558 1111 1686 7640 0083
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
NIP: 852-101-62-61;
Regon: 812550798
zarejestrowana w Urzędzie Miasta Szczecin pod numerem ewidencyjnym BOI-6412/P/036071/08
Akceptacja regulaminu:
Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym wydawnictwo.triglav.com.pl przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją przez niego regulaminu w całości.
Składanie zamówień:
- Zamówienia można składać 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia przerw technicznych w korzystaniu ze Sklepu.
- Warunkiem dokonania zamówienia wybranego towaru jest wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia, wysyłamy potwierdzenie otrzymania zamówienia. Brak potwierdzenia oznacza, iż zamówienie do nas nie dotarło.
- Klient ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu, bądź całkowicie je anulować o ile nie zostało jeszcze wysłane. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzję o anulowaniu zamówienia można przesłać na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Realizacja zamówienia:
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym wpłynęły środki na konto bankowe lub została wybrana forma płatności za zaliczeniem pocztowym (pobraniem).
- Zakup towaru może być potwierdzany fakturą VAT wysłaną z towarem (na życzenie klienta).
- Maksymalny czas realizacji zamówienia (do momentu wysłania przesyłki do Klienta) wynosi 7 dni roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki realizowany przez Pocztę Polską.
Ceny sprzedaży i formy płatności:
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie wyrażone są w złotych polskich (zł) i zawierają właściwą stawkę VAT.
- Płatności można realizować:
- przelewem na konto
- za zaliczeniem pocztowym (pobraniem) - Przy wpłacie na konto w tytule przelewu prosimy koniecznie podać numer zamówienia - to jednoznacznie pozwala zidentyfikować wpłacającego.
Koszty przesyłki:
- Koszty przesyłki ponosi zamawiający.
Reklamacje:
- Wszystkie produkty objęte są gwarancją satysfakcji. Jeśli po otrzymaniu przesyłki Klient stwierdzi, że towar posiada wady techniczne, jest niekompletny lub niezgodny z zamówieniem, może zgłosić reklamację na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Z dopiskiem REKLAMACJA w tytule. - Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: nazwę użytkownika, imię i nazwisko Klienta zgłaszającego reklamację, numer konta bankowego, oraz opis przedmiotu reklamacji.
UWAGA: Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
- Reklamacje są rozpatrywane na bieżąco, maksymalnie do 14 dni.
- Odpowiedzi na reklamacje będą przesyłane pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
- Po rozpatrzeniu reklamacji i uzyskaniu odpowiedzi (jeśli Reklamacja była zasadna) produkty należy wysłać paczką lub listem poleconym, w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie, na koszt odbiorcy na adres naszego Sklepu.
- Uszkodzone towary zostaną niezwłocznie wymienione na pełnowartościowe, a jeśli nie będzie to możliwe zostaną zwrócone pieniądze na konto bankowe wskazane przez Klienta.
Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot i wymiana):
- Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) zawierając „umowę na odległość” - Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu.
- Aby wymienić produkt, Klient powinien odstapić od umowy w odniesieniu do danego produktu zgodnie z regulaminem, a nastepnie złożyć zamówienie na kolejny produkt.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez sprzedawcę - sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób.
- Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną. Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy w takiej samej formie w jakiej otrzymał oświadczenie.
- Po przesłaniu oświadczenia Klient jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do korespondencji podany w danych sprzedawcy - chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. o dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
- Sprzedawca w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci płatności dokonane przez Klienta, w tym koszty dostarczenia rzeczy od sprzedawcy do Klienta.
- Sprzedawca może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- W przypadku gdy płatność byłą dokonana kartą płatniczą sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
- Bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sprzedawcy ponosi Klient.
- Sprzedawca nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.
Przesyłka:
- Produkt należy przesłać paczką lub listem poleconym w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie na adres naszego Sklepu. Zarówno przy zwrotach, jak i wymianie koszty ponownej przesyłki ponosi zamawiający.
Dane osobowe:
- Klient ma prawo do kontroli przetwarzania danych osobowych, które jego dotyczą, w tym prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania danych, na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Dane osobowe Klientów www.wydawnictwo.triglav.com.pl są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.
Prawa autorskie:
- Prawa autorskie: opisy i zdjęcia publikowane na stronach wydawnictwo.triglav.com.pl nie mogą być kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechniane w całości lub w części bez naszej zgody. Jest to zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.